In ultimi ani, la fiecare sfarsit de an, Google face publica lista cu top cautari in motorul de cautare.
Pentru a nu “repeta” continutul postat de altii pe acesta tema, am sa incerc sa diverisific putin acest subiect, prezentand cateva informatii in plus, legata de top cautari pe YouTube si pe Google Images.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DVwHCGAr_OE#t=47[/youtube]
Lista cu cele mai populare cautari din Romania pe Google:
Cele mai populare cautari
1. Simona Halep
2. iPhone 6
3. Rezultate bacalaureat
4. Eurovision
5. Robin Williams
6. Alegeri prezidentiale
7. Conchita Wurst
8. Titularizare
9. World Cup
10. Adrian Iovan
Cele mai populare evenimente sportive
1. World Cup
2. Wimbledon
3. Steaua Dinamo
4. Romania Ungaria
5. Roland Garros
6. Australian Open
7. Olimpiada de iarna de la Sochi
8. Steaua Ludogorets
9. Romania Argentina
10. Turneul Campioanelor
Cele mai populare persoane
1. Simona Halep
2. Robin Williams
3. Conchita Wurst
4. Adrian Iovan
5. Bear Grylls
6. Klaus Iohannis
7. Dinu Patriciu
8. Michael Schumacher
9. Maria Sharapova
10. Robert Turcescu
Cele mai populare cautari „Ce este…?”
1. Ce este diaspora
2. Ce este ebola
3. Ce este epidurala
4. Ce este perhidrolul
5. Ce este oncologia
6. Ce este satelitul
7. Ce este metafizica
8. Ce este fabula
9. Ce este coronarografia
10. Ce este mucoviscidoza
In continuare poti sa vezi top cautari din Romania pe YouTube:
Mda, aceasta este audienta de pe YouTube in Romania. Mare atentie atunci cand faci targetarile necesare pentru promovarea prin PPC aici. Stii ca prin serviciul Google AdWords, poti seta campanii speciale de promovare a serviciile si produselor exclusiv pe YouTube. Stiu ca promovarea pe YouTube este in crestere, iar in 2015 mai multe agentii si magazine vor indrepta bugetele spre acest canal. Mai multe informatii despre acest subiect gasesti si pe SilkWEB.
Top cautari pe Google images:
Vezi si cresterile din zona de cautari pe imagini:
Indiferent din nisa in care activezi, este foarte important sa acorzi o atentie sporita optimizarii pentru imagini. Dupa cum bine vezi, utilizatorii cauta informatii prin mai multe canale si indiferent de tipul informatie pe care o afisezi acestora, mai devreme sau mai tarziu, acestia iti pot deveni clienti, daca gasesc continutul tau in topul cautarilor.
Link oficial spre aceasta sectiune este aici http://www.google.com/trends/2014/
Cum te poti folosi de aceste informatii pentru strategia ta de promovare ?
Foarte simplu: urmareste cu atentie cautarile din nisa ta, coreleaza-le cu continutul tau, verifica cine ocupa top pozitii in Google pentru aceste cuvinte, adauga continut relevant acestor cautari, identifica si alte cuvinte care au o legatura directa cu acestea.
De la Experienta la Consultanta Online
5 Sfaturi Utile Pentru Promovarea Online Pe Plan Local