Despre SEO am tot vorbit si eu si altii si o sa mai vorbim in continuare. Nu stiu cata lume stie ca serviciile de promovare web sunt menite sa aduca un trafic cat mai de calitate pe un site , adica acei vizitatori care sunt strict interesati de produsele / serviciile prezentate. Da spun sa aduca vizitatori nu clienti cum ar spune “expertii” . Citeste mai mult
Daca acum un an am prezentat cum sta treaba cu retelele sociale sau am vorbit despre promovarea afacerii in retelele sociale, azi am sa vorbesc despre cum folosirea in exces a elementelor de socializare ne poate distruge afacerea din online.
Se stie, social media a luat o amploare mare in ultimul timp asa ca majoritatea proprietarilor de site-uri incearca sa foloseasca la maxim acest lucru intr-un mod mai mult sau mai putin corect.
De cele mai multe ori cand se vorbeste despre publicitate online lumea se gandeste la bannerele publicitare. Bannerul este un fisier static jpg sau mai nou dinimic swf , afisat pe paginile web cu scopt publicitar.
Desi refuz sa cred ca dimensiunile standard pentru bannerele online nu sunt conoscute, pentru cei mai putin cunoscatori am sa postez o lista cu acestea:
– bannerul Button 125×125
– bannerele verticale mari Skyscraper 120×600 si Wide Skyscraper 160×600
– bannerele (reptunghi-patrat) Small Rectangle 180×150 , square 250×250 , medium rectangle 300×250 , large rectangle 336×280
– bannerele (bannerele orizontale ) Half-size-banner 234×60 , full-size-banner 468×60 , Leaderbord 728×90 .
Suntem in 2010 cand toata media vorbeste despre scaderile mari de bugete pentru publicitate, fie ea online sau offline. Ziarele online si blogurile spun ca publicitatea online va avea cel mai putin de suferit, ba chiar s-ar putea observat cresteri semnificative. Tu ce zici ?
PPC / CPC ( cost per click ) reprezinta suma platita pentru fiecare click primit pe reclamele postate de tine prin Google Adwords si mai nou Facebook Ads , acestea fiind cel mai frecvent utilizate in Romania.
Pentru ca intr-un post mai vechi am vazut cand e bine sa folosim google adwords , mai departe am sa descriu pe scurt cum sta treaba cu Facebook Ads.
Depasind numarul de 500 de milioane de utilizatori pe plan global, dintre care peste 1.5 milioane sunt romani, Facebook Ads iti afisaza reclamele acolo unde vrei, targetarea fiind foarte subiectiva. Astfel spus, daca vinzi online lenjerie intima de lux, poti elimina vizitele venite de la persoanele sub 18 ani, prin setarea tipului de relatie (singur/a, in relatie sau casatorit/a) te poti adresa direct posibililor clienti care crezi ca au nevoie de asa ceva si in plus isi pot permite din punct de vedere financiar un astfel de produs.