Azi, cand totul e online, cand toti ne conectam intre noi pe toate retelele sociale, cand toti suntem anteprenori, oameni de afaceri si de succes si GURU in toate, majoritatea uita un singur lucru, care este defapt cel mai imporant : cine sunt si ce fac.
Acum e perioada in care marketing-ul online i-a prins pe toti, nu conteaza cine ce face si mai ales cum o face, dar sigur se ocupa si de marketing, posteaza si da cateva sfaturi “din experienta”, altfel nu da bine…si e cel mai tare cand iti auzi ideile spuse din gura altora :).
Prietene, daca asta crezi tu ca inseamna marketing-ul, parerea mea este ca te inseli si esti doar un frustrat.
Vrei sa afli secretul marketing-ului online ?Citeste mai mult
Fie ca te regasesti sau nu in lista exemplelor negative enumerate in continuare, trebuie sa stii ca acest articol este pur informativ, nu vizeaza pe nimeni in mod personal, fiind doar un rezumat al informatiilor analizate de mine in 2013 legat de continutul web si penalizarile date de Google, care in mod normal merg mana in mana.
Mereu ma feresc de corporatisme, dar acum trebuie sa spun ca piata online din Romania incepe sa se maturizeze din mai multe puncte de vedere si aici ma refer in mare parte la elemente tehnice si de design pentru un site/magazin online, dar si la cerintele clientilor care incep sa se indrepte spre performanta. (a sunat foarte corporate? 🙂 )
Fie ca recunosti sau nu, intreaga ta activitate din online este momentan dictata de Google. Hai, corecteaza-ma, spune-mi ca si Facebook, Twitter, LikedIn sau alte retele au o contributie si trimit trafic spre un site ! Sunt total de acord, dar asta se intampla pe moment, imediat dupa ce ai postat un articol in site-ul respectiv. Din punctul meu de vedere, continutul bun dintr-un site, tot prin Google il valorifici mai bine chiar daca se intampla in timp, plus sa fim seriosi, la cate cuvinte cheie folosesti si mai boldezi prin articole, asta pentru cine o faci oare, pentru retelele sociale, pentru cititorii tai sau pentru Google ? Hai ca poate, poate iesi si tu mai in fata la anumite cautari 🙂
Daca in luna iunie ti-am povestit despre auditul seo de la SilkWeb, acum a venit momentul sa vezi un rezumat al celor peste 800 de domenii unice analizate prin intermediul acestuia.
Utilizand formularul din acest blog, in maxim 15 minute poti sa vezi rezultatele pentru propriul tau site, iar daca vrei acest widget la tine in site / blog, poti obtine codul accesand acest link: http://www.silkweb.ro/blog/widget-audit-seo/
Testele urmatoare sunt realizate asupra unui site, in care procesul de cumparare se face in 5 pasi (stiu ca e mult, dar sa nu uitam ca este vorba de un test).