ppc-ads

Dezamagiti De Campaniile PPC ?

PPC / CPC ( cost per click ) reprezinta suma  platita pentru fiecare click primit pe reclamele postate de tine prin Google Adwords si mai nou Facebook Ads , acestea fiind cel mai frecvent utilizate in Romania.

Pentru ca intr-un post mai vechi am vazut cand e bine sa folosim google adwords , mai departe am sa descriu pe scurt cum sta treaba cu Facebook Ads.

Depasind numarul de 500 de milioane de utilizatori pe plan global, dintre care peste 1.5 milioane sunt romani, Facebook Ads iti afisaza reclamele acolo unde vrei, targetarea fiind foarte subiectiva. Astfel spus, daca vinzi online lenjerie intima de lux, poti elimina vizitele venite de la persoanele sub 18 ani, prin setarea tipului de relatie (singur/a, in relatie sau casatorit/a) te poti adresa direct posibililor clienti care crezi ca au nevoie de asa ceva si in plus isi pot permite din punct de vedere financiar un astfel de produs.

Dece nu am conversii din PPC ?

Dezamagirea de campaniile PPC intervine atunci cand cei care au testat aceste medii de promovare nu au aplicat anumite filtre, nu au setat corect bugetele (nu se lasa niciodata nimic pe automat intr-o campanie PPC), nu au setat  corect cuvintele cheie sau targetul de clienti.

Se stie : majoritatea “consumatorilor” de reclame PPC sunt proprietarii magazinelor online. Stiu oare toti sa isi promoveze cela mai bune oferte? Crezi ca are sens investitia in publicitate prin PPC daca ai un magazin cu doar cateva zeci de produse in timp ce concurenta are sute sau mii din aceeasi nisa ?

Acestea sunt informatii generaliste care din lipsa de timp au fost explicate sumar fara a folosii prea multi termeni tehnici, mai mult sau mai putini cunoscuti de anumite persoane.

Sfat : testeaza 1-2 saptamani campaniile PPC cu sume minime

– promoveaza link-uri interne de la categorii sau produse, in functie de cuvintele cheie alese ( nu scrie in titlu si descriere “Pantofi de lux”, iar tu dai link spre home page de la magazinul tau unde ai afisate ultimele costume pentru barbati ), trimite vizitatorul in categoria respectiva, altfel risti sa-l pierzi ca eventual client

– de inceput promoveaza doar cele mai bune oferte/reduceri (pentru asta spioneaza-ti concurenta si nu afisa preturi mai mari decat acestia )

– daca nu ai o pozitie buna in SERPS alege plasarea reclamelor in rezultatele cautarilor de la google, iar dupa ce ai acumulat destula experienta incearca si in paginile partenere

Tu esti multumit de campaniile tale PPC ? Ce probleme ai intampinat in timpul unei astfel de campanii ?

Leave a Comment:

1 comment
Promovare prin bannere online says 14 years ago

[…] tot esti dezamagit de campaniile PPC , nu uita ca o campanie prin bannere CPM poate afecta pozitiv decizia clientilor, astfel as sugerea […]

Reply
Add Your Reply