Inainte de a incepe un proiect toti se intreaba daca va merge, daca cineva il va vizita. Inima noului site este chiar continutul care este cel mai important pentru a ranka unele cuvinte cheie. Adaugand mult continut de calitate intr-o categorie bine definita acesta va fi autoritara, avand in spate mai multe pagini (articole ) care vorbesc despre acelasi subiect.
In pagina web informatia trebuie corect structurata atata pentru vizitatorii umani cat si pentru motoarele de cautare, care trebuie sa inteleaga anumite expresii pentru care sa va afiseze site-ul in rezultatele cautarilor. In cazut de fata in categoria “seo” avem numei articole relevante acestui domeniu, iar in timp importanta acestei categorii va creste in ochii motoarelor de cautare.
Studiu de caz:
Pentru acest studiu de caz am ales magazinul personal cu vanzari de haine sport si adidasi online care momentan aflat in stand by.
1) Magazinul este impartit in 2 mari categorii, fiind adresat atat pentru femei cat si pentru barbati. Vedem ca la categoria adidasi avem produse de diferite marimi de la diferiti producatori. Aici avem deja mai multe moduri de a selecta produsele.
2) Analiza cuvintelor cheie: aceasta se face folosind tool-ul gratuit dat de Google AdWords prin care se pot gasi cuvintele cheie de top pentru o anumita categorie ex:( adidasi, adidasi nike ), precum si legaturile de cuvinte mai slabe ex: ( adidasi nike pentru femei, tricouri negre adidas ).
3) Compara lista ta de produse cu rezultatele cuvintelor gasite. O simpla schema pentru structura site-ului se poate face in Excell, fiecarui produs atribuniduise mai multi termeni de cautare.
4) Clasificarea produselor. Aceasta poate fi facuta in mai multe modalitati: ex: adidasi pentru femei, adidasi nike, tricouri negre etc., folosind mai multe filtre bine definite in site clientul poate ajunge mult mai repede la produsul dorit atat din site cat si din google.
5) Informatia transmisa. Produsele site-ului sunt prinicipala sursa de continut unic pentru fiecare categorie, deci fiecare produs trebuie sa aiba o scurta descriere in care sa fie incluse natural si cuvinte cheie unde se pot folosi si sinonime.
6) Prima pagina – este cea mai importanta pentru orice site atat pentru vizitatorii cat si pentru motoarele de cautare, aceasta fiind prima pagina vizitata / indexata, urmand categoriile si produsele.
Teoretic aceste lucruri par simple sau usor de aplicat, dar cand e vorba de pus in practica treburile se complica, zilele de munca pentru proiectul respectiv cresc iar nervii cedeaza :).
O structura buna a site-ului, cu o navigare interna usoara si cuvinte cheie bine alese si plasate contureaza fundatia noului tau proiect online.
Sa fie aceasta rezolvarea mai multor rezultate in google pentru acelasi site ?