Tot mai multe semne de intrebare apar cand este vorba de SEO si continutul unui site. Care continut este mai bun si ce vad exact motoarele de cautare.
Toti vrem ca siteul nostru sa fie cat mai popular indiferent de metoda, dar folosind cat mai putin calitatea continutului pe care se pune tot mai mult amprenta in ultima perioada.
Ce este de facut?
Majoritatea adauga articole kilometrice in bloguri, doar de dragul de a avea mult continut text, acesta fiind bun pentru motoarele de cautare, fara a sti ca nu marimea acestui articol este vizata de google, ci calitatea informatiei transmisa la vizitator. Astfel un articol trebuie facut exact pentru informare si nu lungit cu N explicatii care 100% ar plictisi utilizatorul siteului cu pricina.
Indexarea in motoarele de cautare.
Cand motoarele de cautare indexeaza pagini din siteul tau, aceste gasesc automat cuvintele cheie din continut care le gaseste mai relevante si le acorda o anumita prioritate. “Cel mai mare nu castiga mereu” de aici si smecheria de a nu folosi in mod repetat cuvintele cheie de care suntem interesati intr-un articol, acesta putand fi natural integrat in informatia data vizitatorului care trebuie sa stea confortabil cat timp citeste continutul dorit.
Ce tip de continut este cel mai bine vazut ?
Cat timp informatia data pe site se afla in termeni legali, nu exista alt continut mai agreeat de motoarele de cautare pentru a-i da o importanta ridicata. Momentan nu exista in motor de cautare pe o anumita nisa.
Vremea portalurilor a cazut, deci nu mai este ok sa ai un site cu de toate in el, acu se pune accent pe calitate, astfel un site care ofera informatie similara in mai multe pagini este vazut ca o resursa importanta de informatie pentru o anumita nisa.
Continutul este cel mai important pentru un site, dar nu el face totul, este important sa avem un cod curat si o structura buna a site-ului despre care am vb in sfaturile seo .
Backlink
Principala lupta dusa pe internet pentru serviciile SEO este obtinerea de backlink-uri, pe cat posibil pe cale cat mai naturala, conditia sa nu aiba atributul “nofollow” ex: <a href=”www.domeniu.ro rel=”nofollow”> cuvant cheie </ a> , unde “cuvant cheie” trebuie sa fie relevant pentru site-ul tau cu, continutul pagini unde se afla si acesta pagina sa fie neaparat indexata, lucru care se poate usor verifica prin sipla cautare a acesteia in google.
Pagerank
Inca majoritatea webmasterilor isi valorifica paginile in functie de page rank-ul dobandit, multi dintre ei refuzand sa recunoasca faptul ca acest atribut nu mai este important. Mai nou update-ul de PR se face la intervale scurte si de 1-2 luni, in special pentru site-urile noi.
Comparatie intre site-uri nu se face dupa page rank si dupa pozitionarea in motoarele de cauatre. ( SERPS )