black friday 2014

BLACK FRIDAY 2014 – Vanzari Record

Shares

Cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca de vanzari online au fost invitati intr-o editie speciala a emisiunii iLikeIT, pentru a discuta despre unul dintre cele mai asteptate evenimente: BLACK FRIDAY 2014.

 

Invitatii acestei editii speciale au fost:

  • Iulian Stanciu: emag.ro
  •  Cristina Popa: fashiondays.ro
  •  Marian Alecsiu: f64.ro
  •  Mihai Cune: autovit.ro
  •  Dan Vidrascu: elefant.ro
  •  Catalin Florea: watchshop.ro
  •  Radu Andrei: gpec.ro

Cristina Popa, FASHIONDAYS.RO: Am vandut 130.000 de articole intr-o singura zi

Suntem extrem de multumiti pentru aceasta editie, am triplat stocul, iar apoi am suplimentat. In prima zi am vandut 130.000 de articole. Comparativ cu anul trecut, vanzarile vor fi duble sau chiar peste triple, dar BF continua azi si maine, la orele cunoscute 8, 13 .. Am vandut foarte bine haine, lenjerie intima, articole sportive. E complicat sa vinzi haine pe internet, dar returul e un proces normal.” – Cristina Popa.

Dan Vidrascu, ELEFANT.RO: A fost un Black Friday al premierelor

Pentru noi a fost un BF al premierelor, am vandut multe ceasuri, parfumuri. Cred ca e loc pentru toata lumea. Produse pentru copii, canapele .. Si noi am fost suprinsi. Suntem un mall online, de fapt. Cartea “Pas cu pas” a domnului presedinte Iohannis a avut un numar record de descarcari, aproximativ 2000.” – Dan Vidrascu.

Mihai Cune, autovit.ro: Am avut cea mai mare reducere, 35.000 de euro la un automobil nou

Ne-am descurcat foarte bine, tinand cont ca a fost prima data cand organizam BF. Aproximativ 3 saptamani am organizat totul, de la idee pana la tot. Clientii au avut de unde alege, au cumparat masini de peste 240.000 de euro. Am avut o oferta mai restransa, aproximativ 10 dealeri si 20 de masini, am vandut 11 masini.” – Mihai Cune.

Iulian Stanciu, emag.ro: Am vandut 44 de automobile. Una a fost deja predata clientului

Cred ca BF a devenit un fenomen greu de imaginat acum cativa ani, clientii au capatat bucurie pentru ca au resuit sa-si adreseze nevoile si dorintele la preturi bune. 44 de automobile, adica 11,1 milioane de euro valoarea lor. Am vandut o masina care a fost achitat complet ieri si predata clientului, un BMW. In total, 500.000 de produse vandute. Am facut o mini benzinarie online, pentru a aduce mai aproape ideea ca orice se poate cumpara online.” – Iulian Stanciu.

Marian Alecsiu, f64.ro: S-au vandut cateva sute de bucati de aparate reduse de la 14.000 la 10.000 lei.

Nu cred ca e un eveniment dublat, am incercat sa impartim categoriile de fotografi profesionisti, cei care investesc sume mari, iar acum evenimentul a fost mai degraba adresat mass-market. Exista o categorie mare. S-au vandut cateva sute de bucati de aparate reduse de la 14.000 la 10.000 lei. Noi nu am furat startul, am incercat sa-i ajutam pe clientii nosti fideli, care aveau wishlist-ul pregatit.”– Marian Alecsiu.

Catalin Florea, watchshop.ro: Am vandut cam 900 de ceasuri

“Avem si noi masini si canapele, dar tot ceasuri s-au vandut de aceasta data. Am incercat sa aducem cat mai mmulte branduri de lux, printre care si cel mai cunoscut, Rolex. Am vandut cam 900 de ceasuri, 150.000 de euro, de toate buzunarele. De la 200 de lei pana la 24.000 de lei.” – Catalin Florea.

Andrei Radu, GPEC: Magazinele s-au pregatit mai bine

Lucrurile au mers mai bine. Magazinele s-au pregatit mai bine, au fost mai putine caderi de site-uri. Cred ca magazinele s-au pregatit mai bine din punct de vedere stocuri, au avut de 2 sau 3 ori mai multe stocuri, iar acest lucru a fost o surpriza placuta pentru consumatori. Pe de alta parte exista si un revers al medalei, deoarece oamenii au avut impresia ca nu s-a mai cumparat ca alta data de BF.” – Andrei Radu.

Sursa : stirileprotv.ro

Leave a Comment:

2 comments
Mircea says 9 years ago

Remarcabil este faptul ca anul acesta parca nu am mai avut senzatia aceea ca magazinele ridica preturile pentru a le reduce apoi in timpul zilei sau zilelor de promotii si promova astfel reducerile. Anul acesta parca a fost un Black Friday mai responsabil, mai orientat catre client.

Reply
Florin says 8 years ago

O fi orientat catre client dar ma uitam in magazine … apar produse no name care din start iti inspira “ieftin”, la preturi speciale de BF … acele produse nici nu le gasesti in magazin inainte de BF. Acum trecand pe partea de magazin online da… sunt unele produse care au avut intradevar pret mai mic si fara sa fie ridicat inainte de eveniment. Ca sa nu`ti iei teapa trebuie sa urmaresti produsul cu cel putin o luna inainte.

Reply
Add Your Reply