De cele mai multe ori cand se vorbeste despre publicitate online lumea se gandeste la bannerele publicitare. Bannerul este un fisier static jpg sau mai nou dinimic swf , afisat pe paginile web cu scopt publicitar.
Desi refuz sa cred ca dimensiunile standard pentru bannerele online nu sunt conoscute, pentru cei mai putin cunoscatori am sa postez o lista cu acestea:
– bannerul Button 125×125
– bannerele verticale mari Skyscraper 120×600 si Wide Skyscraper 160×600
– bannerele (reptunghi-patrat) Small Rectangle 180×150 , square 250×250 , medium rectangle 300×250 , large rectangle 336×280
– bannerele (bannerele orizontale ) Half-size-banner 234×60 , full-size-banner 468×60 , Leaderbord 728×90 .
Dupa cum se poate vedea (din partea cititorilor mei fideli) pe blog au aparut bannere noi. Aceste bannere si-au facut aparitia datorita noului proiect al firmei SilkWeb si anume : publicitate online prin blogurile regionale .
Dece acest proiect ?
Pentru ca desi unii nu stiu sau nu cred in Baia Mare chiar exista activitate tot mai intensa pe zona de online, iar lucru acesta vrem sa-l demonstram cat mai curand posibil. Proiectul s-a concretizat in urma eventimentelor din offline ( Open Coffee si blogmeet ) la care au participat o parte din cei mai activi bloggeri.
Vreau si eu dar ce castig ?
Daca vrei sa participi si tu trebuie sa ai un blog cu vechime si cu o activitate cat mai intensa. Te poti folosi gratuit de influenta celorlati bloggeri pentru promovarea propriului blog, promovarea unui proiect sau poti vinde bannere clientilor tai pentru ai promova in aceasta retea. Pentru a intra in sistem cei interesati trebuie sa puna la dispozitie un spatiu de publicitar 125*125 intr-o zona cat mai vizibila a blogului personal.
Momentat se lucreaza la termenii si conditiile de participare la acest proiect.
Poti intra in aceasta retea printr-un simplu comentariu la acest articol sau utilizad formularul de contact al firmei SilkWeb.
Vrei sa incerci si tu gratuit acest serviciu ?
Incet dar sigur Yahoo isi face intrarea pe piata romaneasca de publicitate online, astfel compania americana a lansat yahooadvertising.ro site dedicat exclusiv vanzarilor.
Siteul contine informatii despre audienta retelei de publicitate Yahoo din Romania, date si statistici referitoare la trafic cat si solutii de promovare. Acest proiect a fost initiat de Media Cafe – companie care anul trecut a inregistrat o cifra de afaceri de circa 2.5 mil euro provenita din vanzarea spatiilor publicitare in Yahoo Mail si Yahoo Messenger .
Cateva informatii de baza legate de audienta Yahoo in Romania sunt prezente mai jos :
• 7,9 milioane utlizatori unici in luna ianuarie 2010
• 4,8 milioane utilizatori romani de Yahoo! Mail
• 5,7 milioane utilizatori romani de Yahoo Messenger
• peste 2 miliarde afisari generate lunar
• 9 din 10 utilizatori de Internet folosesc saptamanal Yahoo!
• 53% barbati, 47% femei
Yahoo Advetising ofera solutii profesionale pentru promovarea afacerilor pe internet prin CPM, CPC, CPA, Lead generation, Rich media, Mobile advertising, Targetare, Monitorizare si evaluare .
wall-street.ro este sursa de inspiratie pentru primul site yahoo in .ro
Google face pasi tot mai mari in dezvoltarea serviciilor de publicitate pe telefoanele mobile.
Ultima optine in acest sens ar fi integrarea numerelor de telefon in reclame adwords cu posibilitatea de a suna direct la acel numar de pe telefonul mobil (click to call).
Aici se poate vedea o scurta prezentare a celor spuse mai sus.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=A-YfV2ZuJkc&feature=player_embedded[/youtube]
Crezi ca reclamele pe telefoanele mobile reprezinta viitorul industriei din publicitatea online?
Agentia de marketing online, Kondiment lanseaza AdWords Seminar Leader, primul training AdWords din Romania.
Acest seminar se adreseaza atat incepatorilor cat si profesionistilor din marketing online, iar costurile de participare sunt de 125 euro pentru incepatori si 145 pentru profesionistii in domeniu.
Primul seminar, cel din 18.12.2009 se va adresa incepatorilor. Practic este o Initiere in AdWords , care va ajuta la indeplinirea obiectivelor de promovare online a unor servicii si produse. Cursul se va desfasura pe durata unei zi, ajuta la intelegerea notiunilor de publicitate online, gestionarea bugetelor de promovare in mediul online cat si a timpului investit in acest sens.
Al II-lea seminar are loc in data de 15.01.2010 si dupa cum ii spune si numele AdWords pentru Profesionisti se adreseaza celor mai avansati din acest domeniu. Aici participantii vor invata optimizarea campaniilor de promovare online, cresterea traficului venit din PPC (Pay per click) cat si cresterea ratei de conversie.
Participantii la aceste seminarii vor beneficia de un voucher de 50 USD pentru publicitate AdWords.
Afla mai multe informatii despre AdWords Seminar Leader .